Biežāk uzdotie jautājumi
Pasūtījumi
1. Kā es varu izveidot pasūtījumu?
Ja esat fiziska persona, Jūs varat veikt pasūtījumu mūsu mājaslapā, pievienojot vēlamās preces iepirkumu grozam un nospiežot pogu "Turpināt maksājumu".
Ja vēlaties veikt pasūtījumu kā uzņēmums rēķina izrakstīšanai bez PVN un par vēlamajām precēm, rakstiet mums uz info@aromama.lv
2. Vai obligāti ir jāreģistrējas pasūtījuma veikšanai?
www.aromama.lv var veikt pasūtījumu gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji. Reģistrējoties Jūs savā profilā redzēsiet visu savu pasūtījumu vēsturi, adreses, komentārus, saglabātās preces un citu noderīgu informāciju.
3. Kā es varu uzzināt mana pasūtījuma statusu?
Uz pasūtījuma laikā norādīto e-pasta adresi saņemsiet pasūtījuma apstiprinājuma vēstuli, kā arī veiksmīgas apmaksas pieņemšanas vēstuli. Pēc pasūtījuma izsūtīšanas saņemsiet vēl vienu informātīvo vēstuli. Ja radīsies papildus jautājumi par pasūtījuma statusu sazinieties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv norādot Jūsu pasūtījuma nummuru.
4. Vai varu atcelt pasūtījumu ja pārdomāju?
Pasūtījumu sākam gatavot tajā pašā vai nakamajā darba dienā. Par pasūtījuma atcelšanu sazinieties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv vai soc.tīklos: Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
Apmaksa
1. Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu?
Pasūtījumu varat apmaksāt ar MAESTRO, VISA, MASTERCARD debeta bankas karti, kredītkarti, caur Paysera, Paypal un ar bankas karti DPD kurjeram.
2. Kāpēc man neizdotas apmaksāt pasūtījumu caur interneta banku?
Veicot apmaksu caur interneta banku nepieciešams izvēlēties ''Starptautiskie maksājumi'', jo mums ir Lietuvas bankas konts. Ja izmantojat Swedbank banku, šī maksājuma funkcija ir pieejamas tikai bankas interneta vietnē (bankas aplikācijā nav pieejama).
3. Ko darīt ja neizdodas veikt maksājumu?
Šajā gadījumā varat veikt jaunu pasūtījumu izvēloties citu apmaksas veidu vai arī sazināties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv un ja jūsu pasūtījums tika reģistrēts mēs atsūtīsim Jums rekvizītus apmaksas veikšanai.
Piegāde
1. Kā es varu saņemt savu pasūtījumu?
Visus pasūtījumus piegādājam caur DPD, Omniva pakomātiem vai uz jūsu norādīto adresi ar DPD kurjera starpniecību. Preču piegāde tiek veikta visā Latvijā.
Kad sūtījums tiks piegādāts uz Jūsu izvēlēto pakomātu vai Pickup sūtījumu saņemšanas vietu saņemsiet SMS īsziņu, kurā būs norādīta nepieciešamā informācija sūtījuma saņemšanai. SMS īsziņu saņemsiet divas reizes, kad sūtījumus tiks piegādāts un atgādinājumu. Sūtījums pakomātā tiek glabājams 7 dienas, pēc šī laika sūtījums tiek atgriezts mums.
2. Vai piegādājat uz citām valstīm?
Piegādi veicam visā Eiropas Savienībā. Vēloties pasūtīt preces uz citu Eiropas vai pasaules valsti lūdzam ar mums sazināties pa e-pastu info@aromama.lv. Piegādes maksa var būt atšķirīga dažādās valstīs.
3. Cik maksā piegāde?
Piegāde uz Omniva pakomātu maksā 3€, uz DPD pakomātu 2,80€, ar DPD kurjeru 5€.
Bezmaksas piegāde uz pakomātu no 35€, ar DPD kurjeru no 60€.
4. Vai varu savu pasūtījumu saņemt pats?
Pašlaik mums nav sava fiziska veikala, tāpēc preces var saņemt tikai uz pakomātu vai ar piegādi uz Jūsu norādīto adresi.
5. Vai varu aromáma produkut iegdties kaut kur uz vietas?
Uz vietas mūsu produkciju var iegādāties pie mūsu sadarbības partneriem. Partneru veikalu saraksts: https://aromama.lv/lv/produkcija-partneru-veikalos
Par noteiktu preču pieejamību lūdzam interesēties jūs interesējošā veikalā.
6. Cik laika aizņem piegāde?
Pasūtījums tiek piegādāts 3-10 darba dienu laikā. Svētku un lielo izpārdošanu laikā piegāde var kavēties. Ja jūsu pasūtījums ir steidzīgs lūdzu sazinieties ar mums laicīgi, lai mēs varētu Jūsu sūtījumu izsūtīt ātrāk.
Preču atgriešana un maiņa
1. Vai varu atgriezt man nederošas preces?
Kvalitatīvas, jaunas un nelietotas preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs, un Pārdevējs tās neatmaksā.
Par kvalitatīvu, jaunu, nelietotu un neatvērtu preču atgriešanu lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv vai soc. tīklos Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
Lūdzam atbildīgi izvelēties Jums nepieciešamos produktus, neskaidrību gadījumā sazinieties ar mums caur e-pastu info@aromama.lv vai soc. tīklos Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
2. Vai var nederošu man preci apmainīt uz citu?
Jaunas, kavlitatīvas un nelietotas preces mainām tikai ja:
- mums ir jūsu vēlamā produkta atlikums;
- nav izmanījusies preces cena. Ja preci iegādājāties akcijas laikā un akcija ir beigusies vai preces cena ir pieaugusi, preci nevarēsim aizstāt, ja vien Jūs nevienojaties ar Pārdevēju par preču maiņu un par starpības apmaksu;
- ja preci nevar aizstāt, mēs jums atmaksāsim naudu. Ja jaunās preces cena ir zemāka par cenu, kas samaksāta par nomainīto preci, mēs jums atmaksāsim cenas starpību.
Par papildus informācijas sniegšanu lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv vai soc. tīklos Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
3. Saņēmu nepareizu preci, ko man darīt?
Ja saņēmāt nepareizu preci vai nepilnu pasūtījumu lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv vai soc.tīklos: Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
4. Saņēmu brāķētu preci, ko man darīt?
Ja saņēmāt brāķētu preci lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu info@aromama.lv vai soc.tīklos: Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
Akcijas un īpašie piedāvājumi
1. Kā es varu uzzināt par akcijām un īpašiem piedāvājumiem?
Par akcijām un īpašiem piedāvājumiem sniedzam informāciju mūsu soc. tīklu profilos:Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv, kā arī varat abonēt mūsu jaunumu vēstuli reģistrējoties mājas lapā vai lapas apakšējā daļā izpildot pieteikuma formu.
2. Kā dabūt atlaides kodu?
Sekojiet līdzi mūsu jaunumiem soc. tīklu profilos: Instagram: @aromamalv un https://www.facebook.com/aromamalv
3. Kur ievadīt atlaides kodu?
Atlaides kodu nepieciešams ievadīt pasūtījuma veikšanas laikā, jūsu preču grozā, labajā pusē. Ievadot akcijas kodu tam paredzētajā laucinā spiežat pogu ''Pievienot''.
Ēteriskās eļļas:
1. Kādu ēterisko eļļu izvēlēties?
Ja esat aromterapijas iesācējs rekomendējam izvēlēties ''sociāli pieņemamas'' ēteriskās eļļas t.i tās kuras patīk vairumam cilvēku. Tās ir visas citrusaugļu ēteriskās eļļas. Kā arī sāciet iepazīt aromterapiju caur viena aromāta ēteriskām eļļām un tikai pēc tam sākiet izmantot ēterisko eļļu maisījumus, eksperimentēt ar jaunām aromātu sinerģijām.
2. Kādu ēterisko eļļu izvēlēties bērnam?
Ēterisko eļļu izvēle bērniem tiek balstīta uz bērnu vecuma. Rekomendējam izmantot mājas lapā pieejamo produktu šķirošanas filtru, kas parādīs jums nepieciešamai vecuma kategorijai piemērotākos produktus.
3. Vai ēteriskās eļļas ir drošas izmantošanai bērniem?
Izmantojot vecumam atbilstošanas un ievērojot drošas lietošanas noteikumus ēteriskās eļļas ir drošas bērniem.
4. Kādu eterisko eļļu izvēlēties slimības gadījumā?
Klepus, kakla slimību gadījumā izvēlaties rozalīnas, priedes, mirtes, eiklaipta, timiāna, tējas koka ēteriskās eļļas. Izvēlāties ēteriskās eļļas atbildīgi un atbilstoši slimnieka vecumam.
5. Kādas ēteriskās eļļas drīkst izmantot difuzorā?
Ēterisko eļļu difuzorā var izmantot tikai tīras, naturālas ēteriskās eļļas, bez piemaisījumiem.
6. Kādas ēteriskās eļļas drīkst izmantot vannā?
Aroma vannā var izmantot visas ēteriskās eļļas, taču nav rekomendējams izmantot citrusaugļu, citronzāles ēteriskās eļļas, jo tās var viegli kairināt ādu. Izmantojot ēteriskās eļļas obligāti tās atšķaidiet (ar pienu/augu eļļu). Izmantojot citrusaugļu ēteriskās eļļas atšķaidiet tās ar augu eļļu.
Difuzori:
1. Kā izvēlēties difuzoru?
Izvēlaties difuzoru atbilstoši vajadzībai, gaumei un jums piemērotai cenai. Izvērtējiet kādā telpā tiks lietot difuzors, ja bērnu istabā, vai ierīces pārsegs nav no plīstoša materiāla.
2. Kāda ir atsķirība starp difuzoru un gaisa mitrinātāju?
Difuzora galvenā funkcija ir aroma funkcija, gaisa mitrināšana tam ir otrēja funkcija, tāpēc to nav vērts izvēlēties ja vēlaties intensīvi mitrināt gaisu telpā. Gaisa mitrinātāja galvenā funkcija ir tieši gaisa mitrināšana un tikai pēc tam aroma fukncija. Izmantojot šo ierīci gaiss tiks mitrināts, bet aromāta iegūšanai var būt nepieciešams izmantot mazliet lielāku daudzumu ēteriskās eļļas.